Často kladené dotazy

Co zvládneme?

Ano, rádi Vám pomůžeme s kompletní instalací domácí sítě. Přijedeme k Vám prvně na obhlídku, projdeme s Vámi všechny požadavky a následně vybereme potřebné vybavení. Zašleme Vám nabídku a po jejím odsouhlasení vše objednáme. Dále se domluvíme na termínu instalace a ve většině případů je vše v rámci jedné několikahodinové návštěvy nainstalováno a nastaveno.

Když potřebujete v budoucnu něco přenastavit nebo změnit, rádi Vám pomůžeme na dálku nebo na místě.

Samozřejmě! Často řešíme problémy s nevhodným pokrytím wifi v rodinných domech nebo větších bytech. Ve většině případů pouze modem od poskytovatele nestačí a je potřeba se nad sítí trochu více zamyslet. Výběr vhodných routerů je komplikovaný a můžete zbytečně utrácet za něco, co nepotřebujete.

Od toho jsme zde my. Technik přímo u Vás doma zkontroluje umístění a nastavení modemu nebo routeru. Dále Vám navrhne možnosti rozšíření sítě pro lepší pokrytí a rychlejší internet. Díky tomu, že u sebe technici vozí různé routery a jiné síťové vybavení, je možné ve většině případů rozšířit síť v rámci jedné návštěvy. Tím šetříme čas i peníze a hlavně máte vše rychle funkční.

Samozřejmě jsme Vám k dispozici i pro jakoukoliv další podporu.

Ano, ve většině případů se jedná o softwarové problémy. To znamená, že třeba při poslední aktualizaci systému nebo instalaci programu se něco pokazilo a počítač si s tím nyní neví rady. Někdy se jedná také o problémy s diskem nebo operační pamětí.

Není vždy jednoduché problém určit a následně ho opravit. Díky našim zkušenostem se stovkami těchto problémů zvládneme původ problému rychle identifikovat a počítač opravit.

Pokud se nejedná o vadný disk, je také možné z počítače obnovit všechna data. Nepřijdete tedy o žádné fotky, dokumenty a jiné důležité soubory.

Ano, s tiskárnami si bez problému poradíme. Často děláme kompletní instalace, kdy klient řekne, co potřebuje, a my mu následně tiskárnu vybereme, objednáme a dovezeme. Na místě tiskárnu samozřejmě zapojíme, nainstalujeme a nastavíme.

Pokud jste si tiskárnu již koupili a potřebujete pomoci s nastavením nebo máte nějaké problémy, tak Vám samozřejmě také rádi pomůžeme.

Ano, máme techniky, kteří umí pracovat i s počítači, tablety a telefony Apple. Rádi Vám pomůžeme a poradíme, aby vše fungovalo správně a dostali jste ze spojení zařízení maximum.

Ano, rádi Vám pomůžeme s kompletním nastavením nového počítače a v případě zájmu můžeme také přesunout veškeré dokumenty, fotky a další důležitá data ze starého počítače.

Pokud plánujete nákup nového počítače, tak Vám také pomůžeme počítač vybrat. Následně Vám ho můžeme rovnou objednat a dovést.

Jak služba funguje?

Ano a rádi! Jedníme ke klientům domů nebo do firem v Praze a nejbližším okolí. V některých případech jsme jezdili i ke klientům na chalupu, když bylo potřeba. Cestovní náklady jsou účtovány dle ujetých kilometrů směrem k Vám.

Samozřejmě! Zaplatit je možné hotově nebo kartou přímo technikovi. Také je možné uhradit vystavenou fakturu kartou online.

Vytíženost techniků se liší, ale ve většině případů jsme schopni přijet k Vám domů do 48h. V případě objednání expresního výjezdu nebo objednání skrze předplatné IT Doma můžeme řešit problém okamžitě na dálku nebo do 24h na místě.

Ano, můžeme Vám pomoci i přes vzdálené připojení. Tato možnost je vhodná pouze v některých případech a většinou to doporučujeme, až když jste se s technikem již seznámili a měl možnost se u Vás podívat na Váš počítač, tiskárnu, router a další vybavení. Takto jsme schopni Vám kvalitně pomoci i vzdáleně.

Cestovní náklady účtujeme podle ujetých kilometrů z polohy technika (ve většině případů z provozovny v Hostivaři) na Vaši adresu. Cena je 27 Kč/km. Kilometry počítáme pouze směrem k Vám. Takto jsou cestovní náklady úměrné vzdálenosti a jedná se o férovější přístup, než kdybychom účtovali cestovné paušálně. Často jsou naše účtované cestovní náklady v rozmezí 200 – 300 Kč.

Pokud je v oblasti placené parkovné, je přičteno k cestovním nákladům.

Stačí kliknout na tlačítko “Objednat technika” v pravém dolním rohu a vyplnit objednávkový formulář. Následně se Vám ozveme, abychom potvrdili termín příjezdu technika.

Předplatné IT Doma

Ano, věříme, že Vám naše předplatné ušetří čas, peníze a trápení spojené s domácím počítače, sítí, tiskárnou a další elektronikou.

V rámci předplatného budeme každý měsíc provádět kontrolu Vašeho počítače přes vzdálený monitoring a také provedeme kontrolu počítače na viry a chyby v zabezpečení. Tím omezíme možnost napadení počítače.

Dále od nás dostanete cloud na zálohování, na který budeme provádět zálohy.

V případě jakýchkoliv problémů jsme Vám k dispozici pro operativní vzdálenou podporu nebo výjezd k Vám domů za sníženou sazbu 490 Kč/h (sleva 59%). Zároveň máte s předplatným vždy ZDARMA expresní a přednostní řešení Vašich požadavků.

V rámci předplatného se o Vás maximálně staráme. Cílem je problémům hlavně předcházet. Předplatné se vztahuje na jeden počítač a zároveň se postaráme samozřejmě i o síť a příslušenství. Pokud máte doma více počítačů, tak je bez problémů možné nastavit předplatné na všechny.

S předplatným obdržíte následující:

  • Antivirus ESET zdarma
  • 50GB cloudu na zálohování zdarma
  • Pravidelné kontroly počítače
  • Pravidelné kontroly na viry
  • Pravidelné zálohování
  • Operativní pomoc na dálku nebo na místě se slevou 59% (490 Kč/h)
  • Přednostní a expresní řešení požadavků zdarma

Předplatné se hradí každý měsíc a jeho cena je 390 Kč bez DPH na jeden počítač. Platba se strhává každý měsíc automaticky z vyplněné platební karty. Předplatné je možné kdykoliv ukončit přihlášením do klientského portálu. Po ukončení předplatného se již další platba nestrhne, ale služby platí ještě do konce uhrazeného období.

V rámci předplatného obdržíte zdarma také profesionální licenci antiviru ESET a zálohovací cloudové uložiště.